marți, 5 aprilie 2011

LA MULTI ANI, TEO !

TEODORA IMPLINESTE ASTAZI UN AN ! MULTUMIM ISUS !


In ciuda tuturor prognozelor negative si a medicilor rezervati in sansele de supravietuire (niciun medic nu i-a dat mai mult de cateva luni de trait) Teodora, prin Harul si mila Domnului Isus, implineste astazi un an. Un an pe care l-am putea caracteriza ca fiind unul de dureri, suferinte si framantari ale inimii si ale mintii pe de-o parte, dar si unul plin de satisfactii spirituale si familiale pe de alta.
Desi inca nu a scos vreun cuvant inteligibil, doar gangureli si sunete nearticulate, Teodora ne-a invatat multe lucruri. In primul rand sa avem incredere ca Domnul face toate lucrurile bune la vremea hotarata de EL. Sa nu renuntam niciodata la credinta chiar daca totul in jur este impotriva noastra, prin credinta, putem sa vedem visul implinit oricat de imposibil de realizat ar fi din punct de vedere omenesc. Domnul poate sa transforme visele in realitate !

Am invatat ca prin durere si suferinta, chipul lui Christos se arata si straluceste cu mult mai puternic decat in circumstantele obisnuite ale vietii. Teodora este un exemplu viu pentru noi de rabdare a suferintelor si a durerii...in tacere; si in aceasta tacere, se ascunde de fapt asteparea raspunsului Domnului.
Ma simt onorat ca Domnul mi-a incredintat o fiinta atat de deosebita precum Teo. Intr-o lume in care perfectiunea fizica, psihica si materiala, caracterizeaza pe cei mai multi dintre noi, Domnul ne arata ca EL are un alt sistem de valori. Acest sistem este descris atat de bine de catre Apostolul Pavel in 1 Corinteni 1:27-28 "Dumnezeu a ales lucrurile nebune ale lumii, ca să facă de ruşine pe cele înţelepte. Dumnezeu a ales lucrurile slabe ale lumii, ca să facă de ruşine pe cele tari. Dumnezeu a ales lucrurile josnice ale lumii şi lucrurile dispreţuite, ba încă lucrurile care nu sunt, ca să nimicească pe cele ce sunt..."

Multumim Doamne Isuse pentru ca in Numele Tau, Teodora traieste iar noi astazi ne putem bucura de ea. Multumim tuturor celor care ne sunt alaturi in rugaciune pentru ca vindecarea Teodorei sa fie deplina. 
Am fost foarte emotionat cand, duminica spre exemplu, la finalul programului din biserica unde am fost, au venit la mine doua tinere alaturi de o alta familie si mi-au dat cadouri pentru TEO. Am vazut cat este de iubita de Domnul si de ceilalti care ii stiu povestea de viata.
Am primit cadouri pentru ea din partea colegilor de birou care au fost si sunt alaturi de noi. Nu am mai fost asa emotionat de mult...va multumim tuturor. Chiar daca noi nu va putem rasplati invreun fel, stiu ca Domnul Isus are deja pregatite rasplatiri ceresti si pamantesti pentru fiecare din voi. 
Poate nu am folosit aici cele mai alese cuvinte, insa acum la final vreau sa spun doar atat:
Multumim ISUS - La multi ani, Teodora !


Mami & Tati


3 comentarii:

  1. Cu scuzele de rigoare pentru intarziere...La multi-multi ani, Teodora! Sa-ti dea Dumnezeu sanatate, ca stralucesti precum o stea!
    Tu esti darul lui Dumnezeu pentru parintii tai, trebuie sa te faci bine prin grija lui Iisus si sa dovedesti tuturor cat de mare e puterea Lui!Multa rabdare, vointa si putere le doresc parintilor tai minunati :* :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Abea acum am descoperit ca..... .aveti un anisor!Ne lipsesc mult informatiile despre Teo. Am dat cautare pe google si nu m-am lasat pana nu v-am gasit.
    La multi ani cu sanatate si Domnul Isus sa se ingrijeasca de Teodora,sa-i dea sanatate,iar voua multa putere si credinta ca El poate sa dea mai mult decat cerem sau gandim.

    RăspundețiȘtergere
  3. Multummim de urari si mai ales de cuvintele frumoase si incurajatoare. Domnul Dumnezeu sa te binecuvinteze atat pe tine cat si intreaga ta familie.

    RăspundețiȘtergere


Sindrom Edward

"Fiecare copil cu trisomia 18...indiferent cat de fragila este viata lui sau scurta ca si durata de zile, schimba pentru totdeauna lumea noastra..."

"Orice copil merita prima zi de nastere"

Persoane interesate

Trisomia 18

RAMANE TOTUSI UN DIAGNOSTIC SI NU O PROGNOZA...