marți, 8 februarie 2011

SCRISOARE CATRE MAMI

SCRISOAREA UNEI FETITE CU SINDROM EDWARD CATRE MAMA EI

Dragă mămică,
Îmi pare rău că nu sunt tocmai bine.
Nu sunt aşa … normală precum ar trebui
Ştiu că eşti tristă
Cunosc durerile din inima ta,
Văd toate lacrimile rostogolindu-ţi-se pe faţă.
Ai aşteptat vreme de nouă luni după mine...
şi acum … Nu sunt tocmai bine.

Dar mamică,
Răsplata ta va fi mai mare,
Comorile din inima ta vor fi mai multe.
Şi pentru că a trebuit să-mi dai
Mai multă dragoste, tandreţe şi iubire
Domnul îţi va da o mai mare măsură
din toate lucrurile de care ai nevoie
Şi în anii care vor veni
Oamenii vor vedea în tine
Roada dragostei, blîndeţii, răbdării şi bunătăţii
din cauza acelor lucruri
pe care tu va trebui să mi le dai mie.

Pentru că Dumnezeu în Înţelepciunea Sa s-a uitat jos din ceruri
Şi tocmai pentru că ştia că am nevoie de mai multă dragoste şi grijă
Te-a ales pentru mine – cea mai bună dintre toate mămicile…

Iată-mă, aici sunt …
Deşi nu sunt tocmai …. bine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu


Sindrom Edward

"Fiecare copil cu trisomia 18...indiferent cat de fragila este viata lui sau scurta ca si durata de zile, schimba pentru totdeauna lumea noastra..."

"Orice copil merita prima zi de nastere"

Persoane interesate

Trisomia 18

RAMANE TOTUSI UN DIAGNOSTIC SI NU O PROGNOZA...