joi, 3 februarie 2011

POVESTEA TEODOREI

POVESTEA MEA…

In sectiunea "Povestea mea", veti gasi pe scurt rezumatul celor 10 luni de viata de pana acum ai Teodorei. Deoarece multi din cei care ne-au sunat sau ne-au contactat electronic au acelasi tip de intrebari (de genul: dar ce anume are fetita dvs., cu ce va confruntati mai exact, care a fost si este evolutia starii ei de sanatate, ce perspective sunt etc...) m-am hotarat sa scriu pe scurt evolutia de pana acum a situatiei dintr-un singur motiv: imi este foarte greu sa explic fiecaruia in parte situatia cu amanunte, trairi, simtiri samd.
Nu ca nu as putea verbal, ci fiecare cuvant spus contine o greutate aparte; fiecare moment de care imi amintesc imi trezeste amintirea unor momente neplacute. Acolo veti putea vedea, intr-o mica masura, momentele dificile prin care a trecut Teodora si noi.

2 comentarii:

  1. Pupa mami fata din partea noastra.Sanatate multa ,multa pentru dulceata cu ochi limpezi.Pupam fetele.

    RăspundețiȘtergere
  2. Corina Dragomir6 iulie 2011 la 08:43

    multumim de pupici pe 5 iulie chiar am implinit 1 ani si 3 luni si ne-am bucurat de mesajul vostru... va imbratisam cu drag

    RăspundețiȘtergere


Sindrom Edward

"Fiecare copil cu trisomia 18...indiferent cat de fragila este viata lui sau scurta ca si durata de zile, schimba pentru totdeauna lumea noastra..."

"Orice copil merita prima zi de nastere"

Persoane interesate

Trisomia 18

RAMANE TOTUSI UN DIAGNOSTIC SI NU O PROGNOZA...